2014. január 18., szombat

Új vizeken

András fiam furcsa jelenséget produkál mostanában, egyre csúnyább, kiterjedtebb atópiája/ekcémája van, már a bal oldalát, és a kezét, lábát is elborította, sőt a testén áttért a jobb felére is. Elég ijesztő. Persze mire gondolok, ételallergiára. Főképp azért, mert én balga, múlt hónapban adtam neki tejet. Igen, aki ismer gondolja bolond vagyok, aki nem az meg valószínű azt, hogy egy majdnem kétévesnek csak most.  Miért olyan nagy ügy ez, hát nekem nagy ügy, mert valamikor akörül indult a bőrjelenség. Sőt egyszer nemcsak két kortyot ivott (zárójelben jegyzem meg imádja, és hisztizett mikor látta hogy mindannyian vacsira ittuk-megsajnáltam, gondoltam mi baja lehet), hanem egy vagy másfél decilitert, na akkor éjjel két órát volt ébren, és csipkedte, vakarta a bőrét, elég nagy ijedelmet okozott. Láttam, hogy szenved, és ez miattam van. Na mindegy is, majd feldolgozom lelkileg. Tudok vívódni ám, nem kicsit, Bori asztmáját, azzal hoztam össze, hogy két hónappal az ajánlás előtt adtam kiwit. Nem vagyok normális, hát nem, anya vagyok. Azt hiszem elég szoros közte az összefüggés.
Visszatérve, a bőre még hagyján, ápolom, ha nincs melege, akkor nem is viszket. A széklete viszont a borzasztóan, rettenetes kategóriát súrolja. Napi három alap, és ha jó napja van öt. Ikreim vannak, add össze, ha a másik sem sajnálja az élvezetet tőlünk, akkor lehet hét kakis pelus. Kész vagyok tőlük. Ilyenkor a hármas, vagy többes-ikrek anyukájára gondolok, és máris azt érzem, hogy csak, milyen szerencsés vagyok. Csak ennyi! :-D
Szóval, ezek kicsit feldúltak, és gondoltam a végére járok, jobb a biztos tudás, mint a bizonytalanság. Akármi legyen.
Igen, jól gondolod, ismét Tokodi doktort kerestük fel, és igen, ő is erre gondolt, bár örömmel fogadta, hogy a lisztérzékenység betegségének génjét nem hordozza, a cöliákiát így ki is zárta. Allergiavizsgálatot javasolt, vérvétel lesz jövő héten, és 10 nap múlva lesz eredménye. Valamint egy hónapig tejmentes diétát, hogy megfigyeljük a tünetek csökkennek e, ezt azért, mert a véreredmény nem biztos, hogy pontos a korából kifolyólag. Ez megy simán.
Mivel Andrisnak nem fogok külön főzni, ezt eszi majd Marci is, és mivel még szoptatok, én is lemondok egy hónapra a tejről, na de akkor a család is, legalábbis, ami a főtételt illeti. Tehát új vizeken evezünk, még így is a szerencsések közé tartozunk, hogy csak kétféle allergént kell kiiktatni, nem többet. Ismét kutatunk, keresünk, kicsit aggódunk, de nem vagyunk elkeseredve.

                                                                       Andrisom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése