2014. január 30., csütörtök

Császármorzsa glutén- és tejmentesen

Első alkalom volt, hogy amikor megkóstoltam, majdnem sírtam, olyan boldog voltam, finom lett, és nem kicsit. Komolyan mondom, hogy életem legfinomabb császármorzsája lett.
Az első gondolatom, hogy na ezt hogy csináljam, vajon milyen lesz. A kukoricaliszt alapjában más, szárazabb lesz minden. Vágjunk bele, mindent a cél érdekében. És finom lett, azóta ezt készítjük mindig, na jó csak én. A nosalty-n találtam a receptre, kicsit módosítottam a mi szánk íze szerintire.

Recept:

1/4 kg kukoricalisztet,1/4 kg kukoricadarát,1 csomag vaníliás cukrot , 4 tojás sárgáját , 1/2 liter rizstejet, csipet sót összekeverek, és fél órát állni hagyom a masszát. A tojások fehérjét 1 evőkanál cukorral és pár csepp citromlével kemény habbá verek.A habot kézi habverővel óvatosan a lisztes masszához keverem. Lábosban (fémfüles) egy darab margarint felhevítek, abba öntök a masszából, és lapáttal forgatom folyamatosan. Széttépem a fakanállal apróra, úgy lepirítom. A lányaim málnaszörppel, én házi eperlekvárral imádom.

Mindenkinek a tetszését elnyerte, imádjuk, azt hiszem sokszor készítem még.

Borim adagja, házi baracklekvárral, hmmmm

Natúran

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése