2014. január 30., csütörtök

Lasagne tejmentes, és gluténmentes verzióban.

Nagyon feldobott, hogy a császármorzsa is finom lett a rizstejjel, és gondoltam, hát lelkem rajtam, megpróbálom.
Tészta  készen volt, rizstej megvolt, hajrá!!!!

Recept:

Elkészítettem a bolognai jellegű mártást a darált hússal, én ízlés szerint fűszerezem, paradicsomlével felöntöm, hogy jó leveses legyen. A hús 1 kg volt, ehhez adtam anyukám házi bolognai szószát, amit még a friss zöldségekből készített, plusz bazsalikom, só, bors.
Közben a besamelmártást is elkészítettem, körülbelül 5 dkg margarinnal, amihez rizslisztet adtam, amennyit felvett, aztán a fél liter tejjel forraltam, amíg be nem sűrűsödött.

Besamelmártás


Jénai tálban rétegeztem, alulra került a besamelmártás, utána tészta, húsos szósz, és így tovább.

Rizsliszttel készült tészta, alul a besamel

Rétegek

A Bori kapott sajtot is rá

rétegek


 A tetejére nem került sajt, illetve Borim gluténmenteséhez adtam, ha már nincs benne tej, a hús is csak kevés, mert nem szereti a húsit.

A végeredmény csodásan finom lett. A főzéshez a házi rizstej kiváló. Nálam kiállta a próbát.

Ilyen ínycsiklandó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése