2014. február 11., kedd

Gyúrt tészta

A történethez hozzá tartozik, hogy a lányom imádja a lasagnet, és már nagyon régen kérte, csináltam is már, ahhoz lebbencstésztát vettem.
Újra lasagnet ettünk volna, apát küldtem  a boltba, de nem kapott búzalisztes tésztát sem, a Borinak a gluténmentes megint problémás. Anyukámnak panaszkodtam, hogy jártam. Erre mondta, hogy egy fél óra alatt gyúrunk tésztát, hát jó, hagytam magam rábeszélni, már hajtott az éhség, meg is volt a hagyományos tészta fél óra alatt. Közben kezdtem azon rágódni, hogy vajon gluténmentesen lehet e készíteni, anyumnak vázoltam is az ötletemet. Azt mondta, hogy rizsliszttel kellene megpróbálni. Jó, majd a következő alkalommal. Erre délután képet küld a száradó tésztáról, és sikerült. A lasagne finom lett. De ez megint külön bejegyzés lesz.

Recept:

1 tojáshoz annyi rizsliszt, hogy kemény tésztát kapjunk, ez körülbelül 10 dkg-ot jelent.



Erről még fogok írni, mert a többi tésztát is megpróbáljuk elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése