2014. október 24., péntek

Kicsit más, de mégis rólunk szól, avagy biomosás nálunk

Sokat gondolkoztam, hogy leírjam e, hiszen ez a blog az étrendről szól, de aztán úgy gondoltam, hogy most igen, ez is mi vagyunk. Megosztom veletek, hogy csináljuk mi!

A fiúk születése előtt elkezdett foglalkoztatni a bio mosás, hiszen a lányoknak volt ekcémája, olvastam, kerestem, és találtam egy jó receptet.

Mosógél:

10 dkg mosószappan (mindegy milyen, ami neked szimpatikus)
10 dkg mosószóda (ezt én inkább körülbelül szoktam adagolni)
illóolaj tetszés szerint

A mosószappant lereszelem, és felöntöm kb. 3 liter forró vízzel, aztán még szükség szerint, az állagot figyelve hideg vízzel felöntöm, közben hozzákeverve a mosószódát. Egy egyszerű felmosóvödörben szoktam csinálni, ha kihűl, akkor pedig folyékony mosószeres flakonba töltöm. A habverővel a legjobb elkeverni, amíg hűl, néha megkeverem.



A reszelék
A kész folyadék






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése