2015. október 25., vasárnap

Vince 2.szülinapja

Trüffelkrémes torta Vincének

Édes kis bogárka, már két éves. Nagy nap ez nekem is, aki először pillantottam meg őt. Láttam az első fürdetését, és fotózhattam anyának, apának az egész folyamatot. Szóval fontos ember Ő
Ezért is szerettem volna neki kedveskedni, egy finom, de egyszerű, és tejmentes, gluténmentes tortával, hogy öröme teljen benne. 

A recept még a nővéremtől származik, ezúton is hála érte. Köszönöm

Recept:

6 tojásból hagyományos piskótát készítek, 26 cm-es tortaformában sütöm meg. Kettévágva megtöltök a krémmel. 

Ehhez a tortához, mennyiséghez 3 adagnyi krémet készítek, ez volt kényelmesen elég a díszítéshez.
Krém:
2 dl habtejszínt felforralok, és hozzáadok 10 dkg olvasztott étcsokoládét, 1 narancs reszelt héját, ezt egy éjszakán át pihenni hagyom. Másnap 1 kis tasakos habfixálóval felverem, és máris használható a krém. 

Egyszerű és mennyei

Ennél jobb fotó nem sikerült az ünnepeltről
Egy különleges dolgot találtam a facebookos tejallergiás csoport ajánlásával
Ez lenne a tisztán növényi tejszínhabalap
Tartalma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése