2015. október 25., vasárnap

Tortilla

Bevásárlás alatt láttam meg, és jutott eszembe, hogy már annyira régen szerettem volna, tortillát készíteni, de még soha nem jutottam el addig, hogy meg is valósítsam. Na, de most. Szóval végigolvastam az összes hozzávalóit, és nem találtam GM-et. Na ez nem lehet gond.
Kerestem receptet, és hajrá. Ha már nekiálltam, akkor pedig teljeskiörlésű verziót is kipróbáltam.
Az eredeti recept innen származik : farkasélet

Recept:

200 g Schar mix B
1/2 csomag sütőpor
jó csipet só
kb. 200 ml meleg víz
2 evk olaj
Tökéletes tésztát kaptam. Könnyű volt vele dolgozni.

A gluténmentes tészta kinyújtva
 
Sütés alatt
Készen
Teljes kiörlésű verzió
Fóliázva    
 Megtöltve nem került fotózásra, majd. Az egy külön probléma, hogy Borinak nem ízlett, de a család többi része, simán befalta.

1 megjegyzés: