2017. január 26., csütörtök

Csirkemellsonka házilag

Ezer éve szemeztem a recepttel, de mindig halogattam, ezer a dolog, nehezen jutottam el a kivitelezésig. Aztán Meli barátnőmtől kaptam egy kis löketet, kipróbálta, és neki tetszett, kaptam kóstolót és finom volt nagyon.

Hozzávalók:
1 kg csirkemell

bors
ízlés szerint fűszerek

A csirkemellet először kockákra vágtam, majd botmixerrel pépesítettem, ezután fűszereztem, majd hagytam pihenni hűtőben. Három réteg alufóliában hengerré formáztam, a végét jól becsavartam, és egy ujjnyi vizet tettem a tepsibe, majd ráhelyeztem, ezután jött a sütés, körülbelül 180 fokon, mivel elég nagy adag, így kb. 1 órát sütöttem. Bár mivel én nem használom az időzítőt, így lehet tovább tartott.
Teljesen ki kell hűlnie szeletelés előtt, erre kell figyelni.
Azt hiszem ezentúl nem veszek bolti csirkemellsonkát többé.
Sok sikert a recepthez!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése