2019. január 6., vasárnap

Mákos-almás kevert pite

Mostanában nagyon sok mákos süteményt kívánunk, szívesen kísérletezünk. Netezés közben találtam ezt a receptet, a gasztrohobbi oldalán. Egy ismerős hívta fel a gastrohobbi oldalra és a szakácskönyvre , ajánlom mindenkinek szeretettel.

A pite így készül. 


Hozzávalók:


3 kisebb vagy 2 nagyobb alma
10 dkg darált mák
8 dkg barna cukor, diawellnes negyedannyi édesítővel szoktam, abból 2 dkg
1 tk sütőpor
1 tk vaníliás cukor
1 dl olaj, én kókuszolajat használtam
1,5 dl tej, én rizstejet, mandulatejet szoktam
10 dkg gluténmentes liszt (én próbáltam schar mix B vel, alfamixxel, szafi palacsintalisztkeverékkel, de teljes kiőrlésű liszttel is készítettem már)
1 tojás

Minden folyékony hozzávalót jól összekeverek, majd hozzáadom a liszttel elkevert sütőport. Kikent, enyhén meglisztezett formában sütöm, 180 fokon körülbelül 30-35 percig. 

Próbáljátok ki, akár gyerekekkel remek móka, elronthatatlan. 

Jó étvágyát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése