2016. január 10., vasárnap

Menüterv

Sokat gondolkoztam, mi minden tudná segíteni a mindennapi életünket, főleg a nyolcórás munkarendem és a négy gyerek, Bori gluténmentes diétája mellett.
Végül több kiszámítható pontot határoztam meg.
Egyik a menüterv, ami nem szentírás, mozgatható, variálható, hiszen az élet is mozgalmas, váratlanságokat hoz.
Először kínlódtam a minnél hosszabb időre szóló terv miatt, de rájöttem , hogy felesleges többhétre dolgozni. Most arra törekszem, hogy vasárnap egyeztessem a családdal, ötleteljünk együtt, így mindenki úgy érzi kicsit az ő kívánsága, és valóban az. A másik, hogy heti egyszer vásárolunk nagyot, direkt ez alapján. Idő, energia, némi pénz spórolás is ez. Ki írom a naptárba így áttekinthető, kiszámítható mindenki számára.
Nekem bevált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése