2016. január 10., vasárnap

Bundás virsli avagy corn dog

Lányaim találtak egy videot és persze, minden újdonság szuper, főleg, ha angol neve van, az valami csúcsújdonság.
Ma hagytam magam, reggelire elkészítettem.
Tényleg egyszerű, gyors, laktató. Természetesen gluténmentesen és laktóznentesen készült.
Hozzávalók:
20 dkg kikoricadara (az Aldis finom szemcséjű vált be nekem)
10 dkg liszt (Glutenix alfamixvolt most megbontva)
1 tojás
1 teáskanál cukor
2,5 dl laktózmentes tej
1/2 teáskanál sütőpor
Bors, só, pirospaprika
Virsli

A virslit feleztem és lisztben megforgattam, hogy a massza tapadjon rá. A masszát csak összekevertem, majd egy pohárban öntöttem és a hústűre felhúzott virslit megforgattam benne, forró olajban sütöttem ki.
Hústű helyett hurkapálcát is lehet hasznàlni, de nekem ez volt kéznél. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése