2014. május 29., csütörtök

Növényi tej automatám

Sokat gondolkoztam mielőtt belevágtam, mert azért valljuk meg nem kis összeg a gép, de akinek muszáj diétázni, az mindenképp egyszerűsíteni akar, és kell is. Nekem is négy gyermek mellett elég volt a tejkészítés, és a párom maximális támogatása hatására megvettem a növényi tej készítő automatát. Meg kell mondjam előbb kellett volna, annyira szeretem a gépet, hogy mindig van friss tej, és sokkal több lehetőséget kínál, mint amit a főzőcske nyújtott. Most épp a kölestej a kedvencem, vagy a rizses kölestej, ezeket iszom kávénak és főzök is vele.
Annyira boldog vagyok, mert a tejszín készítése a főzéshez is megoldott végre, és tökéletesen alkalmas a tejföl helyett is.
Ha téged is érdekel, akkor itt találsz meg minden információt. Nagyon sok segítséget kaptam/kapok Ildikótól és remek csapatától:
Gabonatej




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése