2015. augusztus 23., vasárnap

Palacsinta

Én nem tudom más háziasszony hogy van vele, de én millió variációt kipróbáltam, mindig kicsit máshogy készítem. A legfontosabb, hogy jó legyen. Ez nem mindig ugyanolyan, de igyekszem, ennek ellenére nem tudok receptből készíteni, ezt valahogy nem. Persze tudom, hogy egyszerű, és állandó a minősége, de ezt érzésből szoktam, hogy miért magam sem tudom. Reflex,és már minden benne is van a tálban, és sütöm.
Ma különösen jó lett. Pedig elmaradt a tésztába az olaj, és nem is mindig pótoltam a serpenyőbe sem, ez egy reggeli gyors kedvesedés volt  bandámnak. Egy nehéz nap csipanyitója.
Egy biztos glutenix alfamixből lett, és két tojás került bele, pici cukor, pici só, az extra csavar, hogy szóda híján citromos ásványvíz lett a buborékosító. Ez volt kéznél. Csak kreatívan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése