2015. február 15., vasárnap

Borikám 9 éves lett

Csodálatos nap köszöntött ránk, Borink 9 éves lett, természetesen ilyenkor várjuk a családot, akikkel mindig megünnepeljük ezeket a jeles alkalmakat. Ilyenkor nem mindig készülök sütés, főzéssel, most csak gyors virslis kifliket készítettem, aminek nagy sikere volt. Kis baglyos zászlókkal díszített almás-szójajoghurtos muffinok készültek.
A nap csúcspontja pedig a csodálatos emeletes torta, amit drága sógornőm készített, ezzel igény nagy munkát levéve a vállamról. Bár ő mindig elégedetlen, és kritikus, én semmi hibát nem fedeztem fel, főleg elnézve Bori boldog arcát. A torta felső emelete tej-és gluténmentesen készült, az alsó pedig hagyományosan. Ízében mindkettő remek volt.

Virslis kifli recept:

 3 dl tej
 1 kiskanál cukor
 5 dkg élesztő
 50 dkg Glutenix liszt
 1 kiskanál só
 17 dkg margarin

Almás-joghurtos sütemény recept:

2 pohár joghurt (én szójajoghurttal készítettem)
4 pohár liszt
2 pohár cukor
3/4 pohár olaj
3 alma
fahéj
1 reszelt citrom héja
1 sütőpor
1 csomag vaníliás cukor
Tetejére tehetünk almakarikákat



A kész csodákról pár fotó:



A buli:


Íme a torta és az Ünnepelt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése