2015. január 11., vasárnap

Mézeskalács

Pár évig keresgéltem az igazi receptet, persze addig is elégedett voltam az eredménnyel, de a pihentetés, várakozás nem az én műfajom. Aki ismer tudja, hogy szeretek haladni, gyorsan a végére érni mindennek. Nyilván nem kapkodva. Általában a terveimet is tartom, de azért a négy gyermekem sokat módosít rajta, így az előző nap begyúrás, közel sem biztos, hogy másnap sütést eredményez.
Na, és a a mennyiség, hát mit mondjak, elég nagy fogyasztok vagyunk, ezért többszöri sütés volt, volt gluténmentes, és sima verzióból is pár. Összesen talán 3 kg liszt is elment.
Végre az igazi recept, amit kedves barátnőm Hossó Anita blogjáról lestem:
pihentetés nélküli mézeskalács
Egyszerű, nagyszerű, puhul, ha kicsit levegőn hagyjuk állni, gluténmentesen, és búzaliszttel is működik. Én a gluténmentes verziót Glutenix alfamixxel készítem, mint szinte minden mást.A gluténmenteshez picit több tojást fogok tenni következő alkalommal, talán 1,5-et, ne morzsálódjon annyira.

Sütés előtt

Kész

Borim kedvenc baglyai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése